Wednesday, May 2, 2012

පඩි අරන් තවම සතියක් ගියේ නෑ....


අප්‍රේල් පඩි අරන් තවම සතියක් ගියේ නෑ.
බැංකුවේ රුපියල් 3000/-යි තියෙන්නෙ. අනික් එකවුන්ට් එකේ නංගිගේ
වෙඩින් එකට තියන සල්ලි. ඒක ගන්නත් බෑනේ.මැයි මාසේ 25 වෙනකල් ‍
ඉන්නත් ඕන ආයේ පඩි ගන්න. අම්මා අසනීප වුන දවසේ ඉදන් මේ වෙනකොට
ලක්ෂ 4-5කට වඩා වියදම්. නිතර කතා කරන සැපදුක් අහන කවුරුත් නාහන ප්‍ර‍ශ්නය තමා
සල්ලි තියනවාද මේ වෙලාවෙ කියලා.   පෙරේදා හවස අම්මාව බලල බෝඩිමට නොගිහින් 
කල්පනා කර කරම අචලගේ කාමරේට ගියා.
අචල අම්මා ගැන විස්තර අහලා " උබට ගොඩක් වියදම් ඇති නේද
රවි. දැන් නංගිගෙ වැඩත් කරන්න තියනවානේ."  එකනම් එහෙම තමා පුලුවන් විදියට කරනවා
මචං කියලා සද්ද නැතිව හිටියා.  මට කාගෙන්වත් සල්ලි ඉල්ලන්න හිත 
දෙන්නෙ නෑ.. ඌත් ඒක දන්නවා.
"මචං උබෙ එකවුන්ට් නම්බර් එක දියං. එතකොට හදිසියක් උනොත් විතරක් 
කියපන් මට ඒකට සල්ලි කියක් හරි දාන්න පුලුවන්නෙ" කියලා මගේ නම්බර් එක
ගත්තේ..

අද දවල් අම්මට කෑම දීලා එනකොට බැංකුවෙ ඉතිරි 3000න් 2500/-
ගන්නම් කියලා මම බැංකුවට ගිහින් බලද්දි බැංකු පොතේ 83000/-ක් 
තිබුනා. මම හිතුව හරි අචල සල්ලි දාලා.
කෝල් කලාම ඌ කියනවා "උබ කවදාවත් ‍මගෙන් සල්ලි ඉල්ලන්නෙ 
නැති නිසා මම දැම්මා. මතකද උබට මගේ තාත්ත නැති උන වෙලා‍වෙ
මගෙත් එක්කම බැංකුවට ගිහින් රු 500ක් තියාගෙන උබ රු 30000ක්
දුන්නා. ඒ වෙලාවෙ මගේ අතේ තිබුනෙ රු 400යි රවි. ‍
ඒක මට අමතක වෙන්නෙ නැ.  අද මගේ ලං සල්ලි තියන නිසා මේක උබ ගනින්.
හදිසියක් නෑ. තිබුන දවසක දියං. නංගිගේ වෙඩිං එකටත් මම උදව් කරන්නම්
උබ බයවෙන්න එපා. නුදුන්නත් මම තරහා වෙන්නෙ නෑ උබ දන්නවනෙ මං ගැන?" 

උත්තර දෙන්න වචන තිබුනෙ නෑ හොයාගන්න.

No comments:

Post a Comment